In Bedrijf

Onze aanpak

Onze aanpak

MARK in Bedrijf wordt door onze opdrachtgevers gewaardeerd vanwege onze laagdrempelige pragmatische integrale no-nonsense aanpak. We leveren de beste leefstijl- & vitaliteitexperts, die in nauwe samenwerking met de opdrachtgever doen wat nodig is én wat werkt.

SAMEN KOMEN WE VERDER

Samenwerken met MARK betekent géén jarenlange trajecten, torenhoge consultancy facturen en dikke adviesrapporten die ergens achterin een la belanden onder een dikke laag stof.

Van meet af aan leren we onze opdrachtgevers en diens medewerkers zelf vissen, in plaats van dat we hen vis komen brengen.

We zorgen ervoor dat we zo snel mogelijk misbaar worden door aan het begin van een traject te zorgen voor goede borging binnen de organisatie. MARK in Bedrijf gelooft in het ‘meester-gezelprincipe’. Daarom nemen we direct vanaf het prille begin medewerkers van de klant-organisatie mee in de transitie die we samen inzetten naar een vitale organisatie, zodat de organisatie – zo snel als verantwoord is – zonder MARK in Bedrijf verder kan.

LIFE-CHANGING IMPACT IS ONZE STIP OP DE HORIZON

Het versterken van de eigen regie en zelfredzaamheid, het ontwikkelen van vitaal leiderschap en het creëren van grote impact binnen de BV Nederland door de preventieve inzet van op maat gemaakte vitaliteitsprogramma’s die écht werken is onze bestaansreden.                                 

Onze holistische systeemaanpak vormt de basis van al onze interventies. Zowel op individueel, team- als organisatieniveau. Onze interventies kunnen afzonderlijk van elkaar worden ingezet en liggen tevens in elkaars verlengde. Aan te bevelen is dan ook om bij het begin te beginnen en onze routekaart te volgen voor een bewezen succesvolle uitrol van integraal vitaliteitsmanagement.

ZEG WAT JE DOET EN DOE WAT JE ZEGT

Dat vraagt uiteraard wel om een ijzersterk commitment, wederzijds vertrouwen, een lange adem en een optimale samenwerking met het leiderschap binnen een organisatie, dit alles naast een gedegen intern communicatieplan. We versterken de communicatieafdeling dan ook bij het maken en uitvoeren van een effectief communicatieplan dat de medewerkers verleidt om actief mee te (blijven) doen. Werken aan vitaliteit is niet voor heel even, maar voor je hele leven.