Werken bij MARK
Binnen MARK Leefstijl & Vitaliteit werken we samen vanuit een integrale visie. Iedereen draagt zijn steentje bij aan het hogere doel. Het gaat namelijk niet om MARK, maar om onze studenten, om de bedrijven die onze interventies afnemen en om de mensen die op zoek zijn naar een integraal Leefstijl- & Vitaliteitscoach.
Wordt 2023 ook jouw jaar? Ga je het roer omgooien, wil je van baan veranderen? Voel je dat het tijd is voor een volgende stap in jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling? Heb je affiniteit met “leren & ontwikkelen, duurzame inzetbaarheid en vitaliteit?”. Kom dan eens kennismaken met MARK Academy voor Leefstijl & Vitaliteit en wie weet start jouw nieuwe jaar dan wel heel anders dan dat je voor mogelijk houdt 😊
Medewerker Bedrijfsbureau m/v [24-32 uur/wk]
Taken & verantwoordelijkheden:
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor (toekomstige) studenten die bij ons een opleiding of bijscholing (willen gaan) volgen, voor al hun vragen voorafgaand aan de start, over hun voortgang tijdens hun studie en je ondersteunt hen bij het aanvragen van STAP-subsidie.
- Je onderhoudt op enthousiaste, hoogstpersoonlijke en professionele wijze contact met onze beoordelaars, examinatoren, docent-trainers, locatiehouders en leveranciers.
- Je bent verantwoordelijk voor het foutloos verwerken en registreren van examenopdrachten en -resultaten in de verschillende geautomatiseerde systemen.
- Je draagt zorg voor het aanvragen en bestellen van diploma’s en deelname-certificaten
- Je bewaakt de inlevertermijnen en beoordelingstermijnen van zowel studenten alsook beoordelaars.
- Je voert op empathische wijze gesprekken met studenten die tijdens hun opleiding om wat voor reden dan ook vastlopen in het tijdig inleveren van hun opdrachten en probeert op professionele wijze de kernoorzaken te achterhalen.
- In goed overleg met je direct leidinggevende draag je zorg voor een passende oplossing op maat voor de student die extra ondersteuning nodig heeft of om wat voor reden dan ook studievertraging oploopt of de opleiding tussentijds moet beëindigen.
- Je bent verantwoordelijk voor het foutloos verwerken en registreren van inschrijvingen voor onze opleidingen en trainingen.
- Je maakt nieuwe studentenpagina’s aan, je verwerkt mutaties hierin en je communiceert tijdig met de trainers en studentbegeleiders over (last-minute) mutaties.
- Je zorgt ervoor dat de opleidingspagina’s altijd actueel zijn.
- Je controleert of alle deelnemers aan een nieuwe opleidingsgroep een intakegesprek hebben gehad voorafgaand aan de start van hun opleiding en legt dit ook vast.
- Wekelijks screen je inhoudelijk de digitale evaluaties van studenten en trainers en waar nodig onderneem je actie in nauw overleg met je direct leidinggevende.
- Periodiek draag je zorg voor het bestellen van kantoorbenodigdheden, je bewaakt de voorraad drukwerk en je onderhoudt de dagelijkse contacten met leveranciers.
- Je bestelt de lesmaterialen en startdozen voor aanvang van een nieuwe training of opleidingsgroep en zorgt dat deze tijdig op de opleidingslocatie afgeleverd worden.
- Je pakt uiteenlopende verzoeken met een glimlach voortvarend op en brengt ze zelfstandig tot een goed einde.
- Je verbetert continu je eigen werkwijze en je draagt proactief bij aan het optimaliseren van de verschillende werkprocessen.
- Je draagt bij aan een inspirerende en prettige werksfeer binnen het bedrijfsbureau waarin transparantie, professionaliteit, gelijkwaardigheid, samenwerken, synergie creëren, integer handelen, persoonlijk leiderschap en eigen regie centraal staat.
- Samen met je collega’s draag je zorg voor een uitmuntende klantbeleving, vanaf het allereerste contact met MARK Academy tot aan diplomering en daarna.
Welke competenties breng jij in ieder geval mee?
- Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau
- Aantoonbare ervaring in nauwkeurig en planmatig werken zodat alle processen feilloos verlopen
- Je bent toegankelijk en communicatief sterk, hebt klantvriendelijkheid en hostmanship in je DNA, en hebt een zakelijke flexibele instelling. Je weet goed in te spelen op ad hoc situaties en bent in staat om verbindend samen te werken en goede werkrelaties op te bouwen met alle collega’s binnen de MARK organisatie, alle klantgroepen en leidinggevenden.
- Je werkt graag zelfstandig en je neemt eigenaarschap over jouw taken en rollen.
- Je bent flexibel qua werkplek: wij werken zowel op kantoor, vanuit huis en op onze opleidingslocatie in Ommen.
- Je beschikt over een sterk zelf-reflecterend vermogen, je bent een voorbeeld van persoonlijk leiderschap en je draagt uiteraard zelf zorg voor een goede werk-privé balans.
- Je bent geïnteresseerd in of bezig met persoonlijke ontwikkeling. Een leven lang leren en ontwikkelen staat centraal bij MARK.
- Je houdt ervan en bent in staat om in een dynamische omgeving te werken. Een omgeving waar snel geschakeld wordt, geen dag hetzelfde is en waar dagelijks keuzes in prioriteiten gemaakt moeten worden.
En wat krijg je er voor terug?
- Een marktconform salaris.
- 25 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek, waarvan je bij voorkeur 3 weken aaneengesloten vakantie opneemt tijdens de zomervakantie, in overleg met je direct leidinggevende.
- De wettelijke toegestane netto reiskosten vergoeding
- De mogelijkheid om vanuit huis te werken in goed overleg met je leidinggevende.
- Kansen om je talenten te laten groeien. Zo kun je kosteloos de opleidingen en trainingen uit het MARK aanbod volgen. Wel in eigen tijd.
- Een dynamische en transparante organisatiecultuur. In onze kleine en snelgroeiende organisatie sta je in directe verbinding met elkaar en werk je nauw samen met je collega’s. Eigen initiatieven moedigen we aan, want samen komen we verder!
- Heerlijke verse bonenkoffie en biologische thee 😊.
Het team
Op het bedrijfsbureau van MARK Academy voor Leefstijl & Vitaliteit, regelen we alle operationele, planningstechnische, logistieke en (financieel-) administratieve zaken rondom onze open en incompany beroepsopleidingen, trainingen, bijscholingen, examenbureau activiteiten en alle werving & selectie activiteiten t.b.v. MARK in Company
Het bedrijfsbureau wordt momenteel bemand door 2 medewerkers Service Center (1,35 fte), waarvan 1 collega werkzaam is op onze opleidingslocatie in Ommen. Het team wordt aangestuurd door de Algemeen Directeur.
Het is een klein team waar hard gewerkt wordt en minstens zo hard wordt gelachen. Authenticiteit, integriteit, transparantie, kwaliteitsbewustzijn, persoonlijke ontwikkeling, “doe wat je zegt en zeg wat je doet” staan bij ons hoog in het vaandel.
Voel jij dat je een verrijking bent voor onze organisatie? Stel jezelf dan op een zo authentieke en creatief mogelijke manier aan ons voor. Wij zijn oprecht benieuwd naar jou! Solliciteren kan via werken@leefstijl-vitaliteit.nl t.a.v. Nicole van het Bolscher. Starten per 1 februari 2023 geniet onze voorkeur!